Holder på at banke en masse puds af, og elendigheden er både tung, støvet og nogle gange skarp. Min idé med sorte affaldssække var ikke en succes. Man kunne ikke laste særligt meget, før sækkene gik i stykker, når man skulle løfte dem.

Er der nogen, der har en idé til, hvordan jeg skal gøre? Puds-resterne skal ned ad tre trapper og køres med bil til genbrugsstationen. Det ville være rart, hvis hverken trappen eller bilen blev alt for støvet.

købe sådanna "løvkorgar" med håndtag som du kan lægge alt i og bære ned (er i groft gummi/plast)
eller om du har en skraldespand du kan låne/benytte og lægge alt i og rulle ned for trappen.

Eller hvorfor ikke en række kraftige plast/stofposer af typen IKEA pose. Har båret sand i sådanne og de holder godt og står stabilt i bilen. Findes også varianter med lynlås hvis man vil.

Big Bag eller lignende findes i passende størrelser hos fx K-Rauta.

Murerbaljer fungerer også godt. Men måske lidt unødvendigt dyrt, hvis man skal købe dem.

Sent from my GT-P7500 using Byggahus

Tænk på, at det bliver tungt, hvis det er store sække/kurve/tønder....

Findes der elevator? I så fald er en soptunna på hjul perfekt!

Kan også fungere i trapper, hvis man ikke laster for tungt og tager det forsigtigt.

Desværre ingen elevator, så det er trapperne, der gælder. Det føles som om man skal have en eller anden form for lukket emballage for at det ikke skal støve. Meget af det bortbankede er som finkornet sand.

Nogen rørløsning?

Kaste ud gennem vinduet?

/ Fredrik

• Synes
kysan
  • Laddar…
Jeg brugte grove papirsaffaldsposer til dette. Virkede godt, husk at ikke tage for meget i hver. Det bliver tungere, end man tror.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Byggahus

Enk Projektet sagde:
Tænk på at det bliver tungt, hvis det er store sække/kurve/tønder....
Du mener, at man skal proppe dem fulde? ;)

Dalbotös sagde:
Du mener at man skal fylde dem helt op? ;)
Jep...hellere bære sig ihjel end at gå flere gange....;)

Kender du nogen maler? tomma målarhinkar plejer at være gode at bruge og maleren vil meget gerne slippe af med disse.

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.