Behøver reparere større skader i et vaskerum med denne glasfibervæv, med diagonal struktur. Jeg rev de beskadigede bane helt ned for derefter at opdage, at jeg ikke kunne finde dette mønster, sildeben er det, der kommer tættest på. Nogen, der har set denne til salg et eller andet sted?
Det er ikke en mulighed at skifte al væv til nyt mønster, da det er meget svært tilgængeligt.
Det er ikke en mulighed at skifte al væv til nyt mønster, da det er meget svært tilgængeligt.
Bedste svar
Hej.P phosun sagde:Behøver at reparere større skader i et vaskerum med dette glasfibervæv, med diagonal struktur. Jeg rev de beskadigede baner helt ned for derefter at opdage, at jeg ikke kunne finde dette mønster, sildebensmønster er det, der kommer nærmest. Er der nogen, der har set dette til salg et sted?
Det er ikke et alternativ at skifte al væv til nyt mønster, da det er meget svært at nå.
Tag en lille bit af vævet med til din lokale farvebutik, så kan de nok hjælpe dig.
Vh Alexander.
En lille opdatering, jeg fulgte opfordringen fra Scsi ovenfor og henvendte mig til en farvehandel. De havde prøver fra Swedtex, ikke nøjagtigt mit mønster men tilstrækkeligt tæt på. Glasfibervæv er åbenbart ikke så populært længere, men jeg var imponeret over mønsterudvalget fra Swedtex. Det koster væsentligt mere end bulkvaren, man ofte finder i byggehandlen, mit diagonalmønster kostede ca. 1300 kr for 30x1 m2. I mit tilfælde var dette det værd.
Hej.P phosun sagde:En lille opdatering, jeg fulgte opfordringen fra Scsi ovenfor og henvendte mig til en farvebutik. De havde prøver fra Swedtex, ikke nøjagtigt mit mønster, men tilstrækkeligt tæt på. Glasfibervæv er tilsyneladende ikke så populært længere, men jeg var imponeret over mønsterudvalget fra Swedtex. Det koster væsentligt mere end bulkvaren, som man ofte finder i byggemarkeder, mit diagonalmønster kostede ca. 1300 kr. for 30x1 m2. I mit tilfælde var det dét værd.
Sjovt at det blev løst.
Klik her for at svare