9,149 læst ·
4 svar
9k læst
4 svar
Findes der ekstra lange hvidmalede mdf-lister? minimum 2600mm
Jeg kiggede i et af vores byggemarkeder og fandt kun mdf-lister i 2400mm længder. Fyrretræ fandtes i 3300mm, dog ikke den rigtige type liste. Jeg vil helst stadig have mdf, da de ikke slår sig.
Jeg har brug for en liste, der er helt lige og malet på alle 3 sider (forside og begge kanter). Jeg kan måske bruge en tykkere karm. I visse dele af mit projekt kan jeg bruge en vindueskarm.
Jeg har brug for en liste, der er helt lige og malet på alle 3 sider (forside og begge kanter). Jeg kan måske bruge en tykkere karm. I visse dele af mit projekt kan jeg bruge en vindueskarm.
Södra interiör har disse lister i 4200mm De er i mdf og malet som du vil have dem.
Tjek www.sodrainterior.se og under lister og mdf findes disse.
Tjek www.sodrainterior.se og under lister og mdf findes disse.
Nu ved jeg ikke, hvor i Sverige du befinder dig, da du ikke har angivet det i profilen men i Göteborg findes dette. Www.glt.se
Mantlade mdf lister.
Mantlade mdf lister.
tak skal tjekke! (jeg bor i sthlm)
...jeg har fundet i sthlm, på Beijer kan man bestille, de har flere forskellige mål på noget, de kalder dørindfatning, præcis hvad jeg søgte. ...MEN, for at gøre det enklere, så tænkte jeg om og kan faktisk bruge kortere på 240
...så slipper at specialbestille.
Klik her for at svare