Hej, har fået et Royal System hyldesystem i teak, fire sektioner. Vil have det på en væg, der er lavet af 9 cm tykke lecablokke. Bagved er der en lille luftspalte og derefter en porøs lerenvæg, som ikke kan skrues noget i. Er det muligt uden at hele væggen styrter sammen? Hvordan skal jeg fastgøre det?

Tak. Ingen studie?

Jeg vil også anbefale lecaskruer. Da jeg sammenlignede til at sætte et TV-arm op på en lecavæg, klarer de mindst lige så store laster som rawplug og skrue. Det er lettere at skrue dem direkte i væggen i stedet for at bore, plugge og skrue. Jeg startede en egen tråd om det:

https://www.byggahus.se/forum/threa...pa-laettbetong-infaestning-och-laster.435938/

Essve har masser af forskellige dimensioner. Så lang en skrue som muligt uden at skrue igennem væggen er bedst. Jeg antager, at du skal montere lange vægskinner, og da er det ikke lige så kritisk som mit TV-armsprojekt.

Ja, det lange skinner som de forskellige skabe, skuffer og hylder er fastgjort i. Tak for informationen om, at skruen ikke skal gå hele vejen igennem væggen.

Det, der taler for plug og skrue, er, hvis du vil have en bestemt type skrue (f.eks. messing eller blank rustfri) for at matche øvrige detaljer.

Åh nej, det har du ret i... Øvrig metal er messing på hylden.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.