Hej
Jeg skal sætte et solsejl op i min have. Jeg skal bore i murfugen. Hvordan gør jeg det bedst? Betonbor, med eller uden slag? Jeg har også en boremaskine, der bruges til keramik, porcelæn, terracotta. Måske er den bedre?
Med venlig hilsen Ingrid

prøv først betonbor uden slag, med slag og halvhård fog er risikoen for, at hullet bliver for stort

Solsejl i murfuge, er det virkelig en god idé?

• Synes
tommib og 1 anden
  • Laddar…
MathiasS MathiasS sagde:
Solsejl i murfuge, er det virkelig en god idé?
Jeg tænker det samme. Der bliver jo enorme kræfter, når vinden tager fat i sejlet, så der er nok risiko for, at krogen kommer flyvende, når vinden frisker op.

Janus82 Janus82 sagde:
Jeg tænker det samme. Der bliver jo enorme kræfter, når vinden tager fat i sejlet, så der er nok risiko for, at krogen kommer flyvende, når vinden frisker op.
ja eller dele af væggen.

I Ingrid HB sagde:
Hej
Skal sætte et solsejl op i min have. Skal bore i murstensfuge. Hvordan gør jeg det bedst? Betonbor, med eller uden slag? Jeg har en bor der anvendes til keramik, porcelæn, terracotta også. Måske den er bedre?
Venlig hilsen Ingrid
Har du ingen tagfod/regsel at skrue i? Læg op billeder

Løfter op denne tråd lidt. Jeg vil fastgøre en sejldug i en pudset letbetonstamme (ovenfor glaselementet). Hvad anbefales til fastgørelse da?

• Moderne, hvidt hus med store vinduer, omgivet af snedækket grund, hvor en segelduk skal fastgøres over glaspartiet i den pudsede letbetonvæg.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.