Hej
Jeg skal sætte et solsejl op i min have. Jeg skal bore i murfugen. Hvordan gør jeg det bedst? Betonbor, med eller uden slag? Jeg har også en boremaskine, der bruges til keramik, porcelæn, terracotta. Måske er den bedre?
Med venlig hilsen Ingrid
Jeg skal sætte et solsejl op i min have. Jeg skal bore i murfugen. Hvordan gør jeg det bedst? Betonbor, med eller uden slag? Jeg har også en boremaskine, der bruges til keramik, porcelæn, terracotta. Måske er den bedre?
Med venlig hilsen Ingrid
Har du ingen tagfod/regsel at skrue i? Læg op billederI Ingrid HB sagde:
Klik her for at svare

