Jeg ville ikke have brugt grovbeton, vælg finbeton i stedet. Så bliver det lettere at justere, da finbetonen indeholder mindre stenstørrelser sammenlignet med grovbetonen. Der er jo en risiko for, at grovbetonens stenstørrelse gør, at det ikke er muligt at justere højden lige så let som med en beton med mindre stenstørrelse. Du bør nok også forsøge at få til en eller anden form for armering af din "betonkage", så den ikke sprækker, og dine skifersten løsner sig.