Hej,
Jeg tænkte på at bygge en lille isoleringsboks omkring mit pumpehul. Hullet er omgivet af en betonplade (fundamentet til den gamle håndpumpede pumpe), og jeg undrer mig over, hvordan jeg bedst fastgør boksen ved denne plade?
Taknemmelig for svar,
Jeg tænkte på at bygge en lille isoleringsboks omkring mit pumpehul. Hullet er omgivet af en betonplade (fundamentet til den gamle håndpumpede pumpe), og jeg undrer mig over, hvordan jeg bedst fastgør boksen ved denne plade?
Taknemmelig for svar,
Klik her for at svare