Hej,

Har malet loft og vægge i råhvid, og vil nu gerne have loft- og gulvlister i samme farve. Kigger man rundt, ser det ud til, at alle færdigmalede lister er i den gulhvide 0502Y (Stockholmsvit / Antikvit)

Er der nogen, der ved, om nogen sælger helhvide lister?

Mvh

Dan

Jeg plejer at købe umalede eller male om de lister, der findes i den nuance, jeg skal have.

Jo det er jo et alternativ, men ville gerne undgå mere maling hvis det er muligt..

Skal du ikke have listerne indmalet?

Indmalet? Du mener fortsætte med vægfarven også på listerne? Det er jo en tanke for loftlisterne, men sværere vel med gulvlisten?

Er det samme farve på loft og vægge, ville jeg have samme farve på loft- og gulvlister.
Hvordan tænkte du at gøre med gulvlisterne?

Hvis der er en lille lille brydning mod gråt på væggen, tror jeg, jeg kan male loftlisterne enten med loft- eller vægmaling uden at det ser mærkeligt ud. Planen var at købe færdigmalede gulvlister, men skal alligevel male brunbejdsede vinduer hvide i samme rum, så måske nemmest at fortsætte med umalede lister og så male i samme som vinduerne.

Normalt set har man loftlisten malet i loftfarven og fodlisten i samme farve som karme omkring døre og vinduer.

Så føles det som om jeg har en løsning! Tak for alle svar :)

Værsgo, læg gerne nogle billeder op af slutresultatet :)

Flottest er vel alligevel, hvis man har foring i samme farve som døren/vinduet.
Flere og flere byggemarkeder lagerfører lister i 0500 nu om dage.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.