Hej!
Jeg er i gang med at skitsere en altantrappe og læser i visse anbefalinger, at trappetrinene bør/skal? have et fald på ca. 1-2° for afvanding (antager for at undgå isdannelse).
Jeg vil bruge 45mm reglar til plantrinene.
Men i hvilken retning? Indad ved åben trappe, udad (let rutsjebane) eller sidelæns? Eller vil man kunne mærke det, og trappen blive ubehagelig?