Hejsa. Er der nogen, der ved, hvor jeg kan få fat i ekstra lange kabelkanaler. Jeg har forsøgt at google det, men finder ikke noget godt direkte, alle jeg har set, er for små på den ene eller anden måde, og i handlen finder jeg ingen, der er længere end 2000 mm.
De mål, jeg leder efter, er.
B100*D40*3000mm. Bredden og dybden er et must for at passe ind, og længden må ikke være under 3000mm, men det gør ikke noget, hvis den er længere. Man skal måske kontakte producenterne direkte og få det arrangeret i værste fald.

Thorsmans er 2500 mm men har ikke set længere.
Hvis man lægger samlinger på kanal og låg på forskellige steder plejer det at se ret godt ud.

Protte

Præcis, forskyde samlingerne er vigtigt, og sørg for at skære lige og pænt og gradere.

Samler man låg, så bør det helst være de fabriksskabte ender man samler, de ender man selv har skåret, er det bedst at bruge i hjørnerne.

Jo, jeg har forskudt låget over samlingerne og gjort det så pænt som muligt, men jeg bliver stadig irriteret over det. Så jeg vil meget gerne finde nogle, der er 3 m.

Jeg har brugt en almindelig geringssav til at kappe kabelkanaler, og det bliver oftest pænt og godt.

prototypen sagde:
Thorsmans er 2500 mm men har ikke set længere.
Hvis man lægger samlinger på kanal og låg forskellige steder, plejer det at se ret godt ud.

Protte
Har kigget på thorsmans produkter og fundet nogle ting, jeg tror, kan fungere. Ved du, hvor man kan få fat i disse ting? Når jeg søger efter dem, dukker der kun PDF'er op, hvor jeg godt nok har fundet det, jeg leder efter og fået alle type- og artikelnumre, men finder ingen steder, hvor man kan bestille dem. Søger man på bestilling af disse materialer, dukker der kun sider som bygghemma og bauhaus op. Men deres udvalg af thorsmans produkter er ikke det samme, som jeg leder efter. De har kun små kanaler.

www.elnu.se kan nok levere, har han ikke det i webshoppen så kan du med E-Nummer bestille det via ham.

• Synes
ByggareSchyll
  • Laddar…
Enk Projektet sagde:
Kan dette være noget?

[link]
Tak for forslaget, men desværre var de for smalle. Bredden på 100mm er desværre et must. Skal også indfælde udtag i kanalen. Tak alligevel.

corre sagde:
www.elnu.se kan nok levere, har han ikke det i webshoppen så kan du med E-Nummer bestille det via han.
Stort tak

ByggareSchyll sagde:
Skal også felle inn stikkontakter i kanalen.
Da er det TEK100 du skal ha....kan nok bestilles i valgfri længde...

Skal du have udtag i kanalen, så er det egentlig en vinduesbænkkanal du skulle have haft.
Thorsmans sælges af ALLE elgrossister 100 x 40 er en ret almindelig kanal.
Kan, hvis jeg husker det, tage E nummer, skal afsted og købe lidt andre kanaler efter frokost.

Protte

[h=2]E-1161400[/h]Men den er kun 2,5 m...man må nok bestille på artnr hvis man skal have andre længder...

TIR kanalerne Thorsmans matarkanal
100x40 11-591-53E
100x60 11-591-56
Men stadig kun 2,5 meter.

Protte

Enk Projektet sagde:
[h=2]E-1161400[/h]Men den er kun 2,5 m...man må nok bestille på artnr hvis man skal have andre længder...
Det er præcis den jeg er ude efter. Med F80 fronten og en masse andet lull. Hvor pokker fandt du det sted, hvor du kunne bestille den?
Har fundet alle de ting jeg vil have med alle tilhørende E-numre i thorsmans egen pdf.
Jeg er ikke forretningsdrivende, så alle grossister vil måske ikke sælge til mig som privatperson?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.