Skal i gang med at renovere her hjemme. Vævtapet som sidder på masonit og den er limet på reglar.
Ville gerne fjerne følelsen af "papvægge", forbedre stabilitet og lydisolering.
er det OSB + gips som gælder?
Var ikke så sjovt at rive vævtapet ned, da jeg tog drengens værelse, så det må være masonit der.
men øvrige værelser vil jeg friske op. huset er fra 1971.
Gah! Snålkonstruktion Plyfa/osb + gips er det bedste, desværre...
mmm, føles som om køkkenskabene skal falde sammen, når man sætter sig i sofaen på den anden side af væggen.
ellers er det rigtig godt træ, som blev brugt til at bygge. rev en skillevæg ned, de 70 reglar havde vokset meget langsomt. fortryder at jeg ikke gemte dem.