Hej! Jeg vil lave om på kontoret herhjemme og har kigget på kork, men jeg finder næsten ingen billeder eller info. Er der nogen, der har sat kork på en hel væg, som kan dele billeder og erfaringer? Kork findes både som plade og rulle, hvad er for- og ulemperne? Jeg lægger det eneste billede op, jeg fandt her på forummet, men det handler om, hvordan man fjerner kork, selvom det ser mega godt ud! Al info er af interesse, stort tak på forhånd!

• En korkvæg i et kontor med et hvidt skab, bordlampe og to lysestager. Trægulv og hvide møbler ved korkvæggen skaber en varm atmosfære.
  • Synes
swededan
  • Laddar…
R Rolph sagde:
Hej! Jeg vil lave kontoret herhjemme om og har kigget på kork, men jeg finder næsten ingen billeder eller info. Er der nogen, der har sat kork på en hel væg, som kan dele billeder og erfaringer? Kork findes både på plade og rulle, hvad er fordele og ulemper? Lægger det eneste billede op, jeg fandt her på forumet, men som handler om, hvordan man fjerner kork, selvom det er rigtig flot! Al info er af interesse, stort tak på forhånd!
Flot! Stødte på det og kiggede på det i Bauhaus for nogle år siden.

En anden variant fandtes på badeværelsesgulvet i et af vores tidligere huse, flot, varmt, blødt, let at rengøre Kork-o-plast.

Købte du fra Bauhaus eller kiggede du bare rundt? Najs med kork på gulvet, det har jeg også set nogle steder.

R Rolph sagde:
Købte du fra Bauhaus eller kiggede du bare rundt? Najs med kork på gulvet, det har jeg også set nogle steder.
Kompletterede bare noget fra Bauhaus, til gulvet. De har for vægge også.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.