I, der har haft varmebehandlet terrassebrædder (ThermoWood f.eks.) et stykke tid. Hvordan oplever I materialet? Bliver det hurtigt lyst, hvis man ikke olierer det? Det siges, at man skal bruge rustfri skruer og gerne forbore også. Hvordan er materialet sammenlignet med almindeligt trykbehandlet træ?