I, der har haft varmebehandlet terrassebrædder (ThermoWood f.eks.) et stykke tid. Hvordan oplever I materialet? Bliver det hurtigt lyst, hvis man ikke olierer det? Det siges, at man skal bruge rustfri skruer og gerne forbore også. Hvordan er materialet sammenlignet med almindeligt trykbehandlet træ?
 
Ingen der har lagt med dette tømmer?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.