Ved ikke om denne tråd er placeret rigtigt, men jeg har brug for hjælp med et spørgsmål vedrørende panel.
Har et hul i loftet på overetagen, som skal dækkes efter en skorsten. Dimensionen, der sidder i loftet nu, er 15x90 (alternativt 15x9,5). Denne panel var standard i 70'erne, men nu lader det til at være historie. Har besøgt alle mulige butikker, men den findes ikke.
Kan det være muligt? Nægter at beklæde hele loftet for et lille hul.
Panelet, der kan ses på billedet, er det nærmeste, jeg kan komme, 13x9,5 og det fungerer ikke. De passer, men det ser forfærdeligt ud, alle vinkler på panelet bliver forkerte.
Er der nogen, der ved, hvor man kan finde dette? Jeg har kun brug for 9 stk. 60 længder.
Har et hul i loftet på overetagen, som skal dækkes efter en skorsten. Dimensionen, der sidder i loftet nu, er 15x90 (alternativt 15x9,5). Denne panel var standard i 70'erne, men nu lader det til at være historie. Har besøgt alle mulige butikker, men den findes ikke.
Kan det være muligt? Nægter at beklæde hele loftet for et lille hul.
Panelet, der kan ses på billedet, er det nærmeste, jeg kan komme, 13x9,5 og det fungerer ikke. De passer, men det ser forfærdeligt ud, alle vinkler på panelet bliver forkerte.
Er der nogen, der ved, hvor man kan finde dette? Jeg har kun brug for 9 stk. 60 længder.
95an er svær. Heromkring hvor jeg bor i hvert fald. Hvis der ikke er noget volumen i det, kan man ikke have den på lager, og at bestille et panel, man ikke normalt har på lager, bliver dyrt. Specielt for så ekstremt lidt. Det bedste råd er at ringe rundt, og også til andre byer hvor du har en kontakt, der kan afhente...
Ja, meget underlig profil har de fleste sagt. Forstår ikke, hvordan man kan beklæde huse med denne panel for så helt at fjerne den fra markedet. Handlerne var ikke engang interesserede i at spørge deres forhandlere, der var vel ingen fortjeneste i det. Nu fandt jeg en Woody forhandler flere mil væk, som havde den på lager, så jeg må tage derhen, surt for to brædder panel. Men men.
tak for tipsene.
tak for tipsene.
Klik her for at svare