Hello.Var der nogen som så de færdigkøbte trappsider, som martin satte op ::)Hvor køber man dem mon ??? Tror han kaldte dem for vogn stycken..
Giv gerne tips, hvis I har set sådanne nogen steder ;)
Hilsen.Gustav

Det hedder vang-stykker. Tæt på men ingen cigar...

Jeg har aldrig set nogen, når jeg har rodet rundt på byggemarkeder, men det findes sikkert et eller andet sted. Eller så kan de sikkert tage hjem på bestilling.

Ifølge TV4´s webside så har de gjort indkøbene på www.k-rauta.se
Tobbe

okey..man takker :)
Hilsen.Gustav

Mr starfighter er nok mest en besserschmitts end noget andet, vagnstycke!!!! snickarn säger VAGNSTYCKE starfighter säger - Jeg VIL men KAN NADA. Love Wilson :o

Jeg har ingen anelse med vangstycke gav flere hits på internettet end vagnstycke ???

Norstedts leksikon, 10:ende udgave 1995:

"vangstycken sidestykker som bærer trinene på trætrapper"

*EDIT* nu blev jeg meget nysgerrig efter hvad en vang er for noget, er der nogen som har en bog om ældre svenske ord?

/ama

Bob_the_builder
Så ikke programmet. Var det en inde- eller en udendørstrappe? Jeg så i hvert fald trykimprægnerede hos Bauhaus for et stykke tid siden. Der fandtes i hvert fald tre forskellige højder (3-4-5 trin måske).

Mr Wilson: Det hedder BesserWisser....  ;-) ;-)

wilson sagde:
snickarn säger VAGNSTYCKE
8) Å då säger han fel, det hedder vangstycke og intet andet. ;)

Uanset hvad de kaldes, er det en praktisk måde at hurtigt få trappen til kælderen klar.. Håber bare, de ikke er alt for dyre :D skal forbi bauhaus og tjekke situationen..
Hilsner, Gustav

Mr starfighter er nok mest en besserschmitts end noget andet, vagnstycke!!!! snickarn säger VAGNSTYCKE starfighter säger - Jeg VIL men KAN NADA. Love Wilson
Det er meget jeg vil og kan, men jeg udtaler mig aldrig om ting jeg ikke ved. Føles godt at have forumguderne på sin side 8)

Så ikke programmet men hvis det drejer sig om udendørstrapper, så havde Bauhaus det i trykimpregneret i sommers.
Desværre havde de lagt klodserne helt forkert med træfibrene opad.
Selvom trappetrinene dækker størstedelen, bliver der en sprække, hvor fugten/regnen kommer direkte ned.
Eftersom jeg er en doven person købte jeg alligevel to, som jeg derefter lagde plastik over, inden trappetrinene kom på plads.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.