Undrer om nogen har tips til OM der findes "flotte" elevatorer helst "åben" variant som man kan montere i huset. Dels for at spare plads i stedet for en trappe og dels bliver det jo tilpasset til handicappede.

Men en trappe kommer man jo alligevel ikke udenom? Jeg ville i hvert fald ikke være afhængig af strøm for at komme op/ned. Men man kan jo i øvrigt klare sig med en vindeltrappe, hvis man har en elevator.

Du skal have et alternativ til elevatoren. Der skal være en flugtvej, der ikke er afhængig af elektricitet.

Kom til at tænke på, at det måske kun gælder kommercielle ejendomme.

Man skal (?) nok også have en trappe som flugtvej, hvis strømmen bliver slået fra. Så her har vi løst det med trappe ved siden af elevatoren. Føles trygt at vide, at man kan komme ned fra overetagen, selvom elevatoren skulle strejke!

• Trætrappe ved siden af elevator, placeret i et moderne hjem, med et tæppe foran elevatoren og lysindfald fra stue.
Interessant! Hvad gik elevatoren på, totalt, canuto?

Den kostede 136200:- +moms.
Den har derfor 4 etager at stoppe på, da vi har et 1,5 planshus med niveauforskel, både på over- og underetagen, til en ny tilbygning.
Det er sikkert billigere med en mere "normal" med 2 stoppeetager.
Desuden findes den også med en mindre åbeplatform og bliver da nok også billigere.
Vores er 1100x1400.
PS:
Er det en pelletskamin du har på din avatar?
I så fald, v.v. informere lidt.
Jeg havde tænkt mig at installere sådan en!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.