Vi har været i kontakt med en byggmester, der taler varmt for dorocell. Bonussen er, at det er samme ejer af ThermoTech, som laver gulvvarme.

Det ville være interessant at vide, hvilken grundfyr det er, der taler godt for Dorocell.
Jeg kender en, der gør det, og jeg kan ikke anbefale hans arbejde, når han arbejder med LECA i hvert fald. Om det bliver bedre, når han får arbejde med sine LEGO-klodser, ved jeg ikke. Jeg har hørt både positivt og negativt om fundamenter, der er bygget af celleplast.
Et spørgsmål, jeg stiller mig, er hvilken vej, betonen skal tørre ud. Den er jo spærret af plastik på siderne og opad af en syltætning. Et spørgsmålstegn helt enkelt.
Mareridtet med disse fundamenter er, hvis elementerne skiller sig fra hinanden, og betonen løber ud imellem. Meget bilning bliver der...
Samtidig har jeg en nabo, der har bygget sit hus med dette fundament. Han virker tilfreds. Søg viden og overbevis dig selv. Mange kilder er altid bedst. Held og lykke!!

Jeg henviste til udtørringen af væggen når man bygger med Dorocell vægelementer, eftersom betonen da er klædt med plast på begge sider. Sylltætningen som jeg henviste til var den, som du placerer oven på din kældervæg for derefter at rejse et træhus ovenpå. Beklager hvis jeg var uklar. Som jeg ser det, er betonen i væggen klædt med plast på tre af fire sider. Hvor bliver fugten af?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.