Hvad mener han, at kun regelstammen skulle tælle som en væg, og at pladerne er en slags ekstra tilvalg? Interessant med en "væg" man kan gå lige igennem. Jeg er ganske vist ikke tømrer, men det lyder som om han forsøger at snyde dig.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Hvis du har skrevet ”regla op en væg”, kan jeg til en vis grad være enig med tømreren. Men at bygge en væg skal være mere end reglar.

Der står "bygge nye vægge" og "montering gips". Men de mener, at det kun gælder indersiden af rummet. Der står vist nok, at arbejde uden for rummet ikke er inkluderet i tilbuddet, men vi antog, at en væg er en væg med gips på begge sider. Nu vil de have betalt for arbejdet med at sætte gips på ydersiden.

Lyder som en grim måde at få et tilbud til at fremstå billigere og så indhente det på "tillæg". Jeg synes ikke, at man som forbruger kan forventes at forstå, at en væg ikke er en væg på begge sider. At tapetsering og sådant ikke er inkluderet er jo én ting, men selve væggen...

Spørgsmålet er bare, hvordan jeg skal gå til værks, når ord står mod ord. De ser ud til at synes, at vi er dumme i hovedet, fordi vi ikke forstod, at en væg egentlig bare er reglet, og desværre er dette kun en af flere ting, som de mener, vi burde have forstået ville koste ekstra.

Kommunens forbrugerrådgiver?

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.