Hårdere vejr kommer i fremtiden også her.
I katastrofen syntes jeg at kunne se, at det som står tilbage er "stenhus" og blev mindet om vores standard med stående planker, sketna pudsede træhuse som brænder let og næppe klarer hårdt vejr. Ny standard bedre med plader eller behøves der flere murede huse?