Hej!
Jeg har lavet en omfattende renovering af et hus og har Mataki W25 vindbeskyttelse tilbage. Jeg skal lægge nyt loft i garagen og evt. fremover lave det om til gæstehus, så derfor tænker jeg at lægge en dampspærre i loftet, men jeg overvejer nu, om man kunne bruge vindbeskyttelsen i stedet og dermed spare de penge.
Rigtigt, eller kan det fungere, eller er det en dårlig idé!