Hej!

Jeg har lavet en omfattende renovering af et hus og har Mataki W25 vindbeskyttelse tilbage. Jeg skal lægge nyt loft i garagen og evt. fremover lave det om til gæstehus, så derfor tænker jeg at lægge en dampspærre i loftet, men jeg overvejer nu, om man kunne bruge vindbeskyttelsen i stedet og dermed spare de penge.

Rigtigt, eller kan det fungere, eller er det en dårlig idé!
 
Rickard.
Den vindduken er sandsynligvis så tæt på helt diffusionsåben, som man overhovedet kan lave en dug, der alligevel skal forhindre luftrørelse, den gør sandsynligvis ret lidt der.

Tænker jeg ikke forkert, burde en dampbremse have cirka 100 gange mere dampmodstand.
 
Senest redigeret:
  • Synes
T A
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.