Hej!
Nogen der har handlet hos Consteel byggvaror?
Er de seriøse? Leverer de i tide?

Har fundet et Tarkettgulv, der var virkelig billigt hos dem!

Hej,

Har også fundet et gulv på Consteel, hvordan gik det for dig, købte du gulvet? Hvad fik du for leveringstid?

BirgitS
Er de seriøse?
Consteel, eller rettere sagt Saver Byggvaror AB som virksomheden egentlig hedder, er ikke certificerede af Trygg e-handel, hvilket f.eks. bygghemma.se er: http://www.tryggehandel.se/butik/427/

Saver Byggvaror har to ansatte men har kun udbetalt 242.000 kroner samlet i løn og har en soliditet på kun 8 %: http://www.allabolag.se/5568768070/bokslut
samt ser ud til at holde til i noget der mest ligner en boligblok: https://www.hitta.se/Alingsåsvägen+66+Borås/personer/2
De har skrevet et forkert organisationsnummer på deres hjemmeside: http://consteel-byggvaror.se/Foretaget

Hej!
Nej, vi har ikke bestilt! Det føles mærkeligt, når det er så billigt... Desuden har jeg mailet uden at de har svaret...

Angående lokalet de holder til i, så læste jeg et sted, at det de bestiller, køres ud direkte fra fabrikken. Det gør jo, at de ikke behøver at have noget lager?

Vi kommer nok ikke til at bestille fra dem. Specielt ikke når de ikke gider svare på mail!

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Jeg kan bekræfte, at dette er en forhandler, man ikke skal bruge.

Jeg har bestilt vinduer fra dem, de var MEGET billigere end alle andre og begrunder det med, at de har lave lagre og andre faste omkostninger. Da det er samme producent uanset leverandør, bestilte jeg fra dem.

Desværre er leveringsdatoen nu blevet udskudt igen og igen fra at være i begyndelsen af august til i dag (1. september). Sidder nu hjemme og venter på levering, men kan ikke få fat i dem hverken via e-mail eller telefon for at få en omtrentlig tid. Det jeg sparede på billigere vinduer, er desværre nu blevet spist op flere gange om pga. håndværkere, der koster penge uden at have noget at lave.

Det eneste positive er, at jeg nægtede at foretage nogen forudbetaling, og de gik med til det, men jeg har dog stadig til gode at se, om der overhovedet kommer nogle vinduer.

Jeg er enig med de andre. De leverer ikke nogle varer og er meget svære at få fat på. Undgå!

Nogen der har fået deres varer? Hvordan er det gået?
Jeg har fundet et gulv, der er betydeligt billigere end i butikkerne.
Men tør man købe derfra?

A Andreas Jonasson sagde:
Jeg kan bekræfte, at dette er en forhandler, man ikke skal bruge.

Jeg har bestilt vinduer fra dem, de var MEGET billigere end alle andre og begrunder det med, at de har lave lagre og andre faste omkostninger. Da det er samme producent uanset leverandør, bestilte jeg fra dem.

Desværre er leveringsdatoen nu blevet udskudt gang på gang fra at være i begyndelsen af august til i dag (1. september). Sidder nu hjemme og venter på levering, men kan ikke få fat i dem hverken via e-mail eller telefon for at få en omtrentlig tid. Det jeg sparede på billigere vinduer er nu desværre blevet spist op flere gange på grund af tømrere, der koster penge uden at have noget at lave.

Det eneste positive er, at jeg nægtede at lave en forudbetaling, og de gik med til det, men jeg har stadig til gode at se, om der overhovedet kommer nogle vinduer.
Fik du varerne?

Bestil IKKE byggematerialer fra Consteel.

Varerne er billige, meget billige, sammenlignet med andre forhandlere. Men de leverer sent. Og i vores tilfælde var varerne også defekte.

Varerne kommer direkte fra grossisten i Polen, sandsynligvis derfor det tager tid. Ifølge andre forhandlere, som jeg har talt med, kan Consteel holde så lave priser, fordi de køber andresorteringen fra Polen, deraf defekterne. Dette er selvfølgelig ubekræftede anklager fra konkurrenter, men alt i alt gør det én mistænksom.

Så snart man har besværlige spørgsmål eller synspunkter, går de under jorden, stopper med at svare både på telefon og mail.

Ser at Saver Byggvaror (=Consteel) også er på Råd og Röns Sorte Liste dvs de følger ikke Forbrugerklagenævnets anbefalinger.

Ifølge allabolag.se blev virksomheden afmeldt for F-skat 2017-06-01 …

Ok, nej den bliver nok ingen bestilling efter man har læst alt dette.

Interessant. Og nu opgiver de på Consteels hjemmeside i stedet for det afregistrerede "Saver Byggvaror AB" et andet firma - "Saver Bygg AB" med nummer 559088-5223. Samme personer bag.

Bestyrelsesmedlemmer som er bosat i udlandet …

Kan nu også tilføje, at jeg har været i kontakt med Kronofogden, som meddeler, at Saver Byggvaror AB har ubetalte skatteskulder på ca. 300.000 kr og yderligere ubetalte fordringer på ca. 700.000 kr. Årsagen til afregistrering af F-skatt er ifølge Allabolag.se manglende rapportering/betaling.

Med andre ord: hold jer væk fra Consteel

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.