20,105 læst ·
18 svar
20k læst
18 svar
Byggmax indfuge/latexfuge!!
Side 1 af 2
Vil advare mod Byggmax billige latexfugemasse. Den koster omkring 10 kr.
Den tørrer efter 8 uger og fylder ikke længere revner på 1 mm.
Jeg anbefaler at kigge efter en anden indendørs fugemasse!!
Er der nogen andre, der har lignende erfaringer med Byggmax letexfugemasse??
:-[
Den tørrer efter 8 uger og fylder ikke længere revner på 1 mm.
Jeg anbefaler at kigge efter en anden indendørs fugemasse!!
Er der nogen andre, der har lignende erfaringer med Byggmax letexfugemasse??
:-[
Så sandt.
Bliver lidt irriteret over at de sælger sådan noget skrammel bare.
Verktygsboden Sika "latexfog" 27 kr. Var rigtig god.
Bliver lidt irriteret over at de sælger sådan noget skrammel bare.
Verktygsboden Sika "latexfog" 27 kr. Var rigtig god.
Jeg har handlet hos byggmax måske 6-7 gange... ALDRIG mere... Alt jeg har købt der har været dårligt... Købte lecablokke en gang... Størrelsen varierede med op til en cm fra blok til blok.... De vi købte fra finja var næsten præcis lige store hver eneste en.. Hvis jeg så skulle have brug for noget en søndag, ville jeg vente til mandag, hvor jeg kan tage til den butik, jeg normalt handler hos..
Jeg synes Bygg-Max er super, og er en trofast kunde der. De har definitivt bidraget til lavere priser på byggematerialer for os Gør Det Selv'er synes jeg.
Hvad angår latexfuge, så har jeg med succes anvendt et antal patroner med latexfuge købt hos Ge-Kås i Ullared for 6,95 per patron. Fungerer rigtig godt. Så prisen er ikke altid afgørende synes jeg.
Hvad angår latexfuge, så har jeg med succes anvendt et antal patroner med latexfuge købt hos Ge-Kås i Ullared for 6,95 per patron. Fungerer rigtig godt. Så prisen er ikke altid afgørende synes jeg.
Kan være enig i, at de har bidraget til lavere priser på byggematerialer.. Her hvor jeg bor, er der en virksomhed, der importerer kvalitetsvarer og sælger til priser, der kun ligger lidt over byggmax.. Selvfølgelig tjener de ikke så meget på hver regel eller balle med isolering.. Men de sælger så meget, at de tjener på kvantiteten.