Hej, det er sådan at jeg har en opgave. Opgaven er at jeg skal lave en tidslinje når det kommer til byggeproces, min lærer vil at jeg skal tilføje disse ord i tidslinjen, har set igennem undervisningsmaterialet men jeg finder ingen info omkring dette. Kan nogen hjælpe mig?
  • Byggelov
  • Byggestart
  • Bas-P
  • Detaljeplan
  • Bas-U
  • APD-plan
  • A-tegning
  • Slutbesigtigelse
  • Murer
  • Bygherre
Min lærer vil at jeg skal tilføje disse ord korrekt i tidslinjen

tommib
Hvad tror du selv om rækkefølgen? Kan du prøve at resonere dig frem til det rigtige svar.

Læringsværdien bliver meget begrænset, hvis du bare får et svar skemadet til dig...

Velkommen til forumet forresten.

Det er imod forumreglerne at dobbeltposte det samme spørgsmål i flere forskellige delforum, bare så du ved det.

• Synes
MetteKson
  • Laddar…
Som sagt det uddannelsesmaterial, jeg har fået, kan jeg ikke finde nogen information om halvdelen af disse ord, jeg har skrevet ind. Jeg har gennemgået hvert kapitel, men finder ingenting. Forsøgt at få fat i min lærer, men han er på ferie.

tommib
De ord du finder information om da? Hvilken rækkefølge skal de skrives i? Har du prøvet at google de forskellige ting?

Jeg googlede f.eks. APD-plan eftersom det var for mig et nyt begreb og det kom direkte op relevant information som hjælper til at forklare hvor i rækkefølgen den passer ind.

K
Tænker du over, hvad hver ting indebærer, burde det gå ret nemt at sætte alting i en orden. Det er jo sværere med afstandene på tidslinjen..

Vil du have mere info om byggeansøgning og hvad der gælder for den proces, kan du finde information på forskellige kommuners hjemmesider. Du kan også finde info om lokalplan og tegninger der. Visse kommuner er mere pædagogiske end andre, så søg rundt.

Åsa Lund
Lav selv et forslag til svar, så kan nok nogen her hjælpe med at "rette". Tror dog ingen laver lektierne for dig.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.