Hej alle pool are
Jeg har en pool, som jeg selv har bygget 3 x 6 m med løs tømmer 2 "4 og malet med grøn Coprinol med terrasse omkring. Jeg har haft den i ca. 10 år. Og nu vil jeg bygge den ind, dels for at kunne bade længere på året og dels for at undgå at få blade, frøer og affald i den, begynder at blive træt af det.
Jeg undrer mig, om der er nogen her på Forumet, der har bygget deres ind eller har forslag til at bygge deres pool ind med Løs tømmer 2 "4 eller drivhus jern buer og plast tag/vægge / glas ja ja hvilket som til en god pris. Det skal bygges som et drivhus, gerne med billeder og mål, og hvor I har købt jeres materialer. Arealet, der skal bygges ind, er ca. bredde 6,20 m x længde 8,30 m. Er der nogen her, der ved noget eller selv har bygget til en god pris
Mvh Kröll Hbg
i dag, 09:39
Redigér | Citer | Rapportér | #2

Cuprinol vil du ikke have indendørs

Cuprinol vil du ikke have indendørs De regler ligger under jordoverflade Hvorfor det ?????

nå, er her ingen pool are eller ???? heeeeee Hvad tror I håndværkere / bygmænd om det her Eller har I et bedre forslag til tømmer / materiale Jeg undrer mig, om der er nogen på Forumet, der har bygget ind sin eller har forslag til at bygge ind sin pool. Jeg havde tænkt mig at bygge det med trykimprægneret træ, 3 stolper på hver langside 95x95 altså på længden 8,30 og 1 stolpe 95x95 i midten på bredden 6,20 så der bliver taghældning. Og så lægge tagbjælker 45x150 på 120cc imellem. Og så strø lægter 45x70 på længden 8,30. For jeg havde tænkt at lægge plast tag en gang i tiden. Det skal bygges som et drivhus. Ingen der har billeder og hvor I har købt jeres materiale. Arealet, der skal bygges ind, er ca. Bredde 6,20 m x Længde 8,30. Er der nogen her, der ved eller har bygget selv til en god pris Mvh Kröll Hbg

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.