Vi har en eksisterende åbning i en væg (se billedet) som vi skal bygge igen. Til højre skal vi sætte en dør.

Mit spørgsmål er, om vi har brug for at sætte en regel til højre, eller om vi kan bruge den eksisterende betonvæg til at sætte døren imod.

Taknemmelig for svar :)
 
  • Åbning i væg dækket med gennemsigtig plastik, klar til konstruktion. Betongvæg til højre skal have en dør monteret. Gulv er synligt.
K
Det er muligt at bruge betonvæggen til at fastgøre karmen i. Det er også muligt at sætte en regel, afhænger lidt af hvad I føler for, og hvor dygtige I er.
Det enkleste er nok alligevel at sætte en regel og lave en ramme, som du derefter fastgør karmen i. Det er lettere at få karmen i lod, når I skal fastgøre, fordi I slipper for at bore, plugge og alt det, der er nødvendigt med beton. Og det er lettere at rette små fejl, hvis I har en træregel at fastgøre karmen i sammenlignet med betonvæggen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.