Hej,
Jeg har en gammel grim mur, der er bygget af lidt af hvert, tegl, mørtel, puds mm.
Min tanke er at regle op denne og bygge ind i stående panelbrædder og måske have plade som "hat"/overligger.
Hvordan er det med at blande materialer? Da jeg tænkte at skrue reglarne direkte ind i muren, tænkte jeg på at bruge trykt træ til det. Hvordan er det at sømme panelbrædderne i disse bagefter?
Denne mur fungerer som støttemur, så der er jord/grus/sten op til lige under overkanten på den anden side af muren.
Eller er jeg helt ude at cykle, hvad er i så fald den bedste fremgangsmåde?
Mvh