Hej!

Jeg havde tænkt mig at mure et udendørskøkken op, som kommer til at stå i en halvfems graders vinkel rundt om en terrasse. I selve hjørnet vil grillen være, og på siderne til hver sin retning vil jeg mure rum til opbevaringsplads, håndvask og køleskab. Mit spørgsmål er: kan jeg mure det hele op i lecablokke, undtagen lige grillen, som jeg murer i ildfast tegl? (Men fundamentet under grillen er stadig i lecablokke altså).

Er der nogen, der også har tips til forskellige alternativer til, hvad selve "hyldernes" materiale skal bestå af. Jeg så, at nogen murede rustfrit stål fast på tværs, andre vælger at placere bordplader der. Jeg ville gerne have, at hele konstruktionen bestod af sten/beton...så, hvordan murer man hylderne? Hylderne skal jo ikke være så tykke som en lecablok er, men de skal samtidig være bredere end en mursten hehe. Findes der nogle gode rektangulære plader, der ikke er så tykke, som man kan lægge tværs over på en eller anden måde??

Jeg er meget taknemmelig for al den hjælp, jeg kan få!

Du kan jo snedkerere forme og støbe plader i præcis den størrelse, du vil have dem i.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.