Hej,
Amatørenes aften nærmer sig hos mig og i sædvanlig orden så går jeg på patrulje.
Der skal op tre beslag til en rullegardin.
Jeg borede et hul ifølge billede i betonvæggen men ligefandens så rammer jeg en jernbjælke alternativt en sten men borehammeren klarer i hvert fald ikke at køre længere.
Spørgsmålet er så, hvordan skal jeg sigte for ikke at komme ud for lignende, horisontalt eller vertikalt?
Taknemmelig for svar.
Amatørenes aften nærmer sig hos mig og i sædvanlig orden så går jeg på patrulje.
Der skal op tre beslag til en rullegardin.
Jeg borede et hul ifølge billede i betonvæggen men ligefandens så rammer jeg en jernbjælke alternativt en sten men borehammeren klarer i hvert fald ikke at køre længere.
Spørgsmålet er så, hvordan skal jeg sigte for ikke at komme ud for lignende, horisontalt eller vertikalt?
Taknemmelig for svar.
Tester jeg med skrue, så kan jeg ikke sige, om det lyder metallisk eller om det bare er sten.K Klass0n sagde:
Ikke så meget at indstille på maskinen, det er med eller uden hammerfunktion, og det er SDS. Det er noget, den rammer, dog da den bliver meget varm.
Lyder mærkeligt.
Jeg har en mecc tools borehammer fra jula (billigt skrammel, jeg ved det) men den borer jeg 18mm huller med i natursten og klippe. Ikke hurtigt, men det går.
Når dog et bor er ved at give op, kan det blive lidt sådan, at det stopper, og så bliver det bare varmt.
Så næste skridt er, om du har et andet betonbor at prøve med?
Jeg har en mecc tools borehammer fra jula (billigt skrammel, jeg ved det) men den borer jeg 18mm huller med i natursten og klippe. Ikke hurtigt, men det går.
Når dog et bor er ved at give op, kan det blive lidt sådan, at det stopper, og så bliver det bare varmt.
Tog et nyt bor men det bliver det samme, bliver varm med det samme.K Klass0n sagde:Lyder mærkeligt.
Jeg har en mecc tools borehammer fra jula (billigt skrammel ved jeg), men den borer jeg 18mm huller med i natursten og bjerg. Ikke hurtigt men det går.
Når dog et bor er ved at give op kan det blive lidt sådan, at det stopper og så bliver det bare varmt.
Ingen monstermaskine på nogen måde
Må nok prøve ved siden af først. Det er det, jeg overvejer er, om det nu er jern, går de vertikalt eller horisontalt?Minnie Mesola sagde:
Desværre for dine gardiners skyld er mit gæt at evt. armering må gå horisontalt der.S Screed sagde: