Okay. Nej jeg tror ikke det er helt kørt, jeg tror det vil fungere faktisk. Men I behøver jo ikke stramme møtrikkerne for voldsomt, der findes måske en risiko for at det løsner sig, så stram bare så der bliver spænd på dem præcis. I kan jo teste at belaste hylden lidt og se så det virkelig holder før I kaster alt for meget på. Det værste der kan ske er jo at boltene løsner sig, og så har I jo andre alternativer (y) jo gør gerne det, det er interessant at vide. Held og lykke.

S
eller gør det enkelt, skrab malingen og løst materiale af. for det øvre beslag og fastgør det med Husfix mod loftet

S Snickarkirre sagde:
Okej. Nej då ja tror inte det är helt kört tror det kommer funka faktiskt. Men ni behöver ju inte dra fast muttrarna för vold så findes det måske en risiko for, at det slipper, så dra kun så det bliver spænd på dem præcis. I kan jo teste at belaste hylden lidt og se, så det virkelig holder, inden I smider op alt for meget. Det værste som sker er jo, at boltene løsner sig, og så har I jo andre alternativer (y) jo gør gerne det, det er interessant at vide. Held og lykke
Æv, nu var jeg virkelig dårlig til at følge op, ser jeg. I alle fald, det endte med, at vi bare blev trætte og satte det op uden at have nået at købe ankermasse. Vi fastgjorde simpelthen med skrue i loftet og supplerede med små vinkelbeslag mod væggen på to steder. Det blev meget enkelt i sidste ende, og indtil videre (efter godt to måneder) sidder det op uden problemer.

Stort tak i alle fald for alle svar i tråden!

• Synes
Snickarkirre
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.