Jeg har en bunke sække af forskellig type/mærke/model stående i værkstedet. Jeg undrer mig over, om det er yderst uhensigtsmæssigt at blande forskellige typer beton, eller om det fungerer godt. Det skal bruges til at støbe fundamentet til udendørsenheden for varmeaggregat.
Alle sække bortset fra 1 er i mine øjne almindelig beton. 1 sæk er afretningsbeton med fiber i.

Taknemmelig for svar.

Bedste svar

R
Udenhed det flade til en VP da, behøves ingen måneredskaber bare bland som du vil, udover udjævningen. Er det beton så er det beton bare forskellige sandstørrelser i plejer det at være. Den skal jo ikke være til andet end at noget skal stå på, (ca 50 kg) måske 7-10 cm tykkelse og kaste i lidt jern, duer i princippet med hvad som helst dele af en jernseng eller lignende.

Tak!

A Axiotrade sagde:
Jeg har en bunke sække af forskellig type/mærke/model stående i værkstedet. Jeg undrer om det er højst uegnet at blande forskellige typer beton, eller om det fungerer godt. Det skal bruges til at støbe fundamentet til ude-enheden for varmeaggregatet.
Alle sække undtagen 1 er i mine øjne almindelig beton. 1 sæk er afretningsbeton med fiber i.

Taknemmelig for svar.
Ikke anbefalet at blande produkter !

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.