Hej. Jeg har brug for tips til en bitsholder, der også kan låse skruen fast med en magnet, det er vigtigt, at man kan udskifte bitserne, da jeg har flere, som jeg vil bruge op først, før jeg skifter til andre varianter. Jeg vil altså kunne udskifte bits, men også at den holder skruen, når jeg skal skrue. Mvh

Wera ringmagnet.

• Synes
Chic0
  • Laddar…
useless useless sagde:
Den 'funktionen' har vel i princippet alle bitsholdere inklusive de billigste fra Biltema?

[link]
Nej ikke alle. De fleste ser ud som om de gør, men gør det ikke. De holder kun i bitsene, men ikke skruen.

K Kaboff sagde:
Kør wera
[link]
Over 300 spänn føles lidt meget for et så enkelt værktøj. Men så, at nogen anden har talt om en wera

Chic0 Chic0 sagde:
Nej ikke alle. De fleste ser det ud som om de gør, men gør ikke. De holder bare i bitsen, men ikke skruen
Ok. Jeg har nogle fra Biltema, som holder fast skruen. Også nogle dyrere fra dewalt og bosch, men har ikke bemærket nogen større forskel.

Mazen Mazen sagde:
Brug denne, og så længe hovedet ikke er for lille til magnetringen, bliver skruen siddende..
[link]
Præcis hvad jeg leder efter. Takker skal teste

• Synes
Mazen
  • Laddar…
useless useless sagde:
Ok. Jeg har nogle fra Biltema, som holder fast skruen. Også nogle dyrere fra dewalt og bosch, men har ikke bemærket nogen større forskel.
Ville være fint med billeder, hvis du har

Mazen Mazen sagde:
Kør denne og så længe hovedet ikke er for lille til magnetringen, bliver skruen siddende..
[link]
Forresten, kan den tage almindelige bits? For jeg har brug for at bruge dem jeg har lige nu. Købte 2 pakker med løse × bits.

Chic0 Chic0 sagde:
Forresten kan den tage almindelige bits ? For jeg behøver at bruge alle dem jeg har lige nu. Købte 2 pakker ed løse × bits
Jepp. Det er en "almindelig" bitsholder med en plasthylster, som man trækker på efter man har sat i bitset.
Bitsholder med aftagelig plasthylster.

• Synes
Chic0
  • Laddar…
Mazen Mazen sagde:
Jepp. Det er en "vanlig" bitsholder med en plasthylsa som man trækker på efter man har sat i bitset.
[billede]
Perfekt bliver til at bestille takker

T Tjrex sagde:
[link]

Denna holder fast lidt længere skrue med..
Går ikke at se noget billede på den?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.