Anvendte Biltemas Multibond i en fuge, er jo typ det samme som Tec7.
Patronen har været åbnet i et par år, men massen som var tilbage virkede helt okay som den skal være.
Bør det fungere eller bliver fugemassen dårlig i patronen, selvom det ikke mærkes?

Den kan blive dårlig på forskellige måder, nogle gange tørrer de ikke, nogle gange hæfter de ikke, nogle gange kan det skille sig i patronen, selvom man ikke ser det.
Så ofte er det dumt at teste, om den stadig virker efter bedst før-datoen, besværligt at lægge en fuge som så ikke opfører sig som den skal fordi man har været nærig.

Hojte Hojte sagde:
Den kan blive dårlige på forskellige måder, nogle gange tørrer de ikke, nogle gange hæfter de ikke, nogle gange kan det lagdele sig i patronen, selvom man ikke ser det. Så ofte er det dumt at teste om den har overskredet sidste anvendelsesdato, det er besværligt at lægge en fugning, der så ikke opfører sig som den skal, fordi man har været nærig.
Nå okay, nu har jeg lagt den i bunden og så havde jeg Tec7 og strøg ovenpå, og det ser i hvert fald okay ud. Det var en ret bred fugning, så jeg tænkte at bruge op, hvad jeg havde tilbage og overfladen var hærdet nok, så jeg kunne male over det.

• Synes
Hojte
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.