Er i gang med at lægge klinker på mit kældergulv, som i øjeblikket er ca. 76 kvm. Er der nogen, der ved, om der findes billige klinker i Gävle/Sthlm-området? Jeg ved, at da jeg kiggede sidste år, fandt jeg nogle omkring 50 kr/kvm, men nu ser det ud til, at jeg ikke kan komme under 110 kr/kvm. Selvfølgelig er det ikke så slemt, men jeg kommer knap til at bruge pladsen dernede, vil bare gerne gøre gulvet pænt, og der er klinker den mest praktiske løsning.
Enkelt sort eller gråt ensfarvet klinker er det, jeg leder efter. Der burde være nogen, der er virkelig billig på sådan noget, men som jeg har overset
Enkelt sort eller gråt ensfarvet klinker er det, jeg leder efter. Der burde være nogen, der er virkelig billig på sådan noget, men som jeg har overset
Billigste de har nu er garageklinker til 119kr/m2. Tænkte prøve at finde nogle til omkring 50kr. Har fundet nogle, men det var typ terrcotta eller hvordan man nu staver det.
Tænkte som sagt gå efter sort eller mørkegrå.
Tænkte som sagt gå efter sort eller mørkegrå.
Du kan jo tilgå deres reklameblad, som ligger online, og der plejer altid at være nogle tilbud på fliser og klinker. Lige nu har de nogle terracotta til 49:- eller 39:- ved hel palle på 80 kvm, men du ville jo have gråt eller sort.
Klik her for at svare