Nej, jeg er ikke interesseret i stjålne varer. Bare for doven til at lave en egen prisjævnførelse. ;o)
Ved nogen, hvor jeg kan få fat i billige glasblokke?
Jeg har ikke brug for så mange. Man kan sige, at det er til en fod/fundament for et bord.
Jeg søger klare glasblokke. Dels kvadratiske, halve kvadrater og hjørnestykker.
Ved nogen, hvor jeg kan få fat i billige glasblokke?
Jeg har ikke brug for så mange. Man kan sige, at det er til en fod/fundament for et bord.
Jeg søger klare glasblokke. Dels kvadratiske, halve kvadrater og hjørnestykker.
Klara hele glasblokke koster 19.95 på Cheapy (http://www.cheapy.se/)
Der er gode priser på Bauhaus og Hornbach, ca. 18 kr/st for almindelige blokke.
// Jocke
// Jocke
Da jeg kiggede hurtigt hos Bauhaus i bækkebol var deres pris omkring 20-30 blokken. Men kan ikke sværge på det.jocke4u sagde:
Findes der ikke nogen brugt byggemateriale varehus som tilbyder glasblok/glasbeton? ???
Lidt sent måske, men what the heck..
Nogle tips når du vælger glasblok:
1) Tjek farven på glasset nøje. Tag en blok og sammenlign den med f.eks. en hvid papplade. Så ser du om glasset er hvidt eller grønt. Har måske ikke så stor betydning når du skal lave en sokkel til et bord eller lignende, men hvis du skal passe glasblokkene ind til eksempelvis fliser i et badeværelse, så er det vigtigt med nuancer.
2) Visse typer af glasblokke er stemplede med en stregkode på kanten af glasblokken. Hvis man er uheldig, kan de ses igennem den (ofte) hvide farve, som glasblokkene er kantmalede i.
mvh,
/Martin
Nogle tips når du vælger glasblok:
1) Tjek farven på glasset nøje. Tag en blok og sammenlign den med f.eks. en hvid papplade. Så ser du om glasset er hvidt eller grønt. Har måske ikke så stor betydning når du skal lave en sokkel til et bord eller lignende, men hvis du skal passe glasblokkene ind til eksempelvis fliser i et badeværelse, så er det vigtigt med nuancer.
2) Visse typer af glasblokke er stemplede med en stregkode på kanten af glasblokken. Hvis man er uheldig, kan de ses igennem den (ofte) hvide farve, som glasblokkene er kantmalede i.
mvh,
/Martin
Klik her for at svare