Er der nogen der ved et godt sted i Sthlm som sælger billig brænde, ved at Bauhaus sælger 4 stk sække (ved ikke hvor mange liter) for 100:-.

Nogen der ved et godt sted hvor man får meget brænde for pengene ? :)
 
Tjek på http://www.blocket.se og søg efter brænde i sthm området.
Så i går, at priserne på birkebrænde lå på omkring
400-500 kr m3 tørret og kløvet
 
Hej

Vil ikke være irriterende, men er det en kubikmeter stablet brænde (så er prisen god) eller kastet brænde (så bliver det ca. 1.7 gange dyrere)? Jeg synes, det er useriøst at annoncere brænde i m3 uden at angive, hvilken slags m3 der menes.
 
Står der intet, så burde det være stablet, dvs "ægte m3"
 
Men er nok oftest væltet...
 
Hej, hvad menes med "stjälpt ved"? Ligger den i en enkelt bunke hulter til bulter?
 
ja, mest luft...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.