Hej
Vil ikke være irriterende, men er det en kubikmeter stablet brænde (så er prisen god) eller kastet brænde (så bliver det ca. 1.7 gange dyrere)? Jeg synes, det er useriøst at annoncere brænde i m3 uden at angive, hvilken slags m3 der menes.
Vil ikke være irriterende, men er det en kubikmeter stablet brænde (så er prisen god) eller kastet brænde (så bliver det ca. 1.7 gange dyrere)? Jeg synes, det er useriøst at annoncere brænde i m3 uden at angive, hvilken slags m3 der menes.
Klik her for at svare