Ruterne efter armeringen ses tydeligt på overfladen... Antager, at det skyldes, at armeringen er sunket for tæt på overfladen, men spørgsmålet er, om dette bliver tydeligere eller mindre tydeligt, hvis man sliber overfladen noget?

Er der nogen, der har lidt bedre viden om dette eller tips til løsning? Jeg vil helst ikke male eller dække overfladen...

• Betonoverflade med synlige rektangulære mønstre fra armeringen. Øverste lag viser en glat, grå finish. Spørgsmål om slibning.
Det er ikke bare sådan, at det brænder forskelligt hurtigt? hvor længe har det brændt på billedet?

Hej!

Intet svar på dit spørgsmål, men du må gerne beskrive, hvordan du har fået sådan en fin overflade.

mvh Alexandersson_1

Den er kun to døgn. Har også grublet over, at det er brændt forskelligt, men jeg ved, at armeringen sank ned til omkring en halv cm fra bunden. Tror dette skyldtes for flydende beton. Har dog lidt erfaring fra betonstøbning, så jeg ved ikke, om dette er et normalt udseende for den tid det har hærdet?

Jeg har vandet overfladen lidt for at få det til at fremtræde tydeligere, men overfladen var utrolig fin direkte fra forskallingspladen. Med lidt olie ville overfladen se kanon ud bare sporene fra armeringen nu forsvinder kan man sige...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.