Hej!

(blev fejl i emnet, er selvfølgelig garagegulv og ikke kældergulv men kan åbenbart ikke redigere emnelinjen)
Har skader på gulvet ved garageporten, som jeg nu vil forsøge at udbedre inden udskiftning af garageport til ny loftskydedør. Tanken er at fjerne tidligere reparation samt yderligere del af gulv for at få en holdbar løsning.

Så jeg undrer mig simpelthen over, hvordan man gør dette på den bedste måde...
  • Hvor meget tror I, jeg skal fjerne for at det skal holde? Jeg vil støbe med fald fra indervæggen og ud mod garageopkørslen (typ 10 cm med 1 cm fald).
  • Behøver jeg at fjerne hele pladens dybde, eller er det nok at gå ned ca. 10 cm (hvis den nu er så dyb)?
  • Hvor langt inde i garagen skal jeg fjerne?
  • Hvilken type beton er bedst, hvis man ikke vil have, at det skal krympe (for at undgå niveauforskelle), men stadig holde godt?

• Billede af et garagegulv med cykler, en rød brændstofdunk, en grøn spand og diverse værktøj nær en skadet kant ved garageindgangen.
  • Garagegulv ved port, med synlige skader og revner. Cykler og beholdere står inde i garagen. Flisebelagt indkørsel udenfor.
  • Grønt spand med sand og en lyserød skovl på garagegulvet ved siden af beskadiget beton ved portkant. Cykelhjul til højre og værktøj til venstre.
Senest redigeret:
Hvordan gjorde du til sidst? :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.