Har et helstøbt gråsort betonvask fra Kvik, i badeværelset, det er overfladebehandlet med noget lak eller lignende, meget flot da det var nyt. Men nu er der dryppet acetone og andre kemikalier og ting, så overfladen er opløst og mat nogle steder. Har forsøgt med sæbeflager, som forhandleren sagde at polere med, men intet resultat. Timberex olie, intet resultat, olivenolie, madolie, hårdvoks samme sag. Er der nogen der har en god idé ang. holdbar overfladebehandling eller skal det blive en i porcelæn. Tak for svar.
 
Har samme problem. Tilsyneladende skal man kun bruge stenolie naturlig. Ingen rengøringsmidler må bruges. Skal nok skifte den der håndvask ud med en porcelæn på et tidspunkt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.