Har et helstøbt gråsort betonvask fra Kvik, i badeværelset, det er overfladebehandlet med noget lak eller lignende, meget flot da det var nyt. Men nu er der dryppet acetone og andre kemikalier og ting, så overfladen er opløst og mat nogle steder. Har forsøgt med sæbeflager, som forhandleren sagde at polere med, men intet resultat. Timberex olie, intet resultat, olivenolie, madolie, hårdvoks samme sag. Er der nogen der har en god idé ang. holdbar overfladebehandling eller skal det blive en i porcelæn. Tak for svar.