Hej!
Jeg er i gang med at renovere et kælderrum, som er bygget i 1969. Væggene er af beton, og der er nogle revner i dem. Jeg ved ikke, hvad det betyder. Ser ingen på ydersiden af huset. Jeg har skrabet i dem, og under betonen sidder der noget der ligner sorte lecakugler. Hvad er det!
Hvordan reparerer jeg det her bedst? Reparationsmørtel? Hvor meget skal jeg banke væk?

Taknemmelig for svar.
 
  • Revne i en betongvæg med eksponerede, sorte lecakugler nedenunder, mulig indikation på konstruktion fra 1969, søger reparationsråd.
  • Sprækkede betonvægge i kælderrum fra 1969 under renovering; nogle sprækker synlige i hjørnet.
Din mur er bygget af lecasten som er pudset.
 
Stefan N Stefan N sagde:
Din væg er bygget af lecasten som er pudset.
Tak for svar!
Hvordan fixer jeg server lettest. Banke op og fylde med reparationsmørtel?
 
Revner af denne type er ofte svære at slippe af med, da de er opstået af en grund. Prøv at hakke lidt op, så det sidder fast i kanterne, derefter vand og puds med lidt pudsemørtel bagefter.
 
  • Synes
Mattias Mattsson
  • Laddar…
Tak igen!
Er det noget, man skal være bekymret for? Er det bare revner i pudset, så burde det vel ikke være nogen større fare for konstruktionen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.