Hej,
renoverer et hus bygget i 1923. Der er en muret skorsten, som ikke er blevet brugt i nogle år med (tror jeg) 4 løb. På loftet er pudset faldet af, og stenene er blottet. Piller man ved mørtlen mellem stenene, er det ret nemt at skrabe sand væk, men bæringen virker god. Hvad skal man gøre? Skal man tage den ned og mure om, eller kan man pudse med ny puds inde på loftet?
Se billeder.
Tak på forhånd!