Hej!
Jeg er i gang med at gipspusse indvendige vægge i et fritidshus af letbeton, som jeg er ved at bygge. Mit spørgsmål er, om det er muligt at behandle gipsen med en slags lak, så den bevarer sin naturlige nuance? For at undgå at male væggene, da jeg kan lide udseendet, som det er nu. Jeg ville gerne bare påføre en form for lak for at undgå, at det "smuldrer" fra væggen.
Jeg er i gang med at gipspusse indvendige vægge i et fritidshus af letbeton, som jeg er ved at bygge. Mit spørgsmål er, om det er muligt at behandle gipsen med en slags lak, så den bevarer sin naturlige nuance? For at undgå at male væggene, da jeg kan lide udseendet, som det er nu. Jeg ville gerne bare påføre en form for lak for at undgå, at det "smuldrer" fra væggen.
Hej, fandt du en passende lak til dine gipspudsede vægge? Jeg leder også efter sådan et produkt.T Ted Hörman sagde:Hej!
Jeg er i gang med at gipsudpusse indervæggene i et fritidshus af letbeton, som jeg er ved at bygge. Mit spørgsmål er, om det er muligt at behandle gipspudsen med en slags lak, så den bevarer sin naturlige nuance? For så at slippe for at male væggene. Jeg kan godt lide udseendet, som det er nu, så jeg ville gerne bare påføre en form for lak, så det ikke "smuldrer" fra væggen.
Klik her for at svare