Hej,

Nu er arbejdet med at bygge terrasse påbegyndt samtidig med at jeg føler, at jeg burde have diskuteret mine idéer med en fornuftig person.

Planen: bygge terrasse mod klippevæggen med trappe (ca. 5 trin) op langs thujaerne.
Det bliver et lille opholdsområde.

Planen er at grave mere jord ud, men jeg kunne ikke lade være med at få den første bjælke mod muren på plads.
Bjælken sidder på en justerbar stolpesko tættest på muren, og den har den korrekte højde nu, som jeg tænkte at bruge som reference. Terrassebrædderne skal placeres, så de går fra muren mod klippen.

Spørgsmål:
- har jeg tænkt rigtigt 😆?
- hvordan gør jeg med bjælkerne generelt, så det bliver bedst?
- Hvordan skal jeg gøre med bjælkerne nærmest klippen?
- hvor tæt skal stolperne være? Jeg støber gerne, da det er sjovt. Bruger 145 bjælke.

Taknemmelig for alle tips!

• Bygge af terrasse i gang med udgravning og træbjælke mod mur. Værktøj og spade langs trappeområde ved thujaer. Græsområde ved siden af.
  • Stenmur langs klippevæg, thujabuske til højre og ujævnt terræn med græs og jord, metalspand og begyndelse af terrassebyggeri.
  • Bygge af terrass; jord er ved at blive udgravet ved bjergvæg. Regel monteret, tydelig niveaukontrol. Thuja-træer og byggematerialer ses i baggrunden.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.