GoForIt sagde:
Der findes jo billigere produkter set til kiloprisen end Casco Husfix, men her går der jo ikke 25 kg...
Det er vel netop derfor, at emballagestørrelser på 750 g findes.
Kan det blive billigere end en tur til forstaden, få gratis gipsbrug, gratis primer og så kan jeg smide nogle meter mælkeemballage med for at beskytte det der fine gulv!

Er det nu rundt om hele rummet desuden, som der skal repareres, da TS skriver, at han skal lægge nyt gulv, er der nok brug for en hel del, og en 25-kilos gipsbrug kan endda blive i underkanten afhængigt af skaderne og hvor stort rummet er.

Mikael_L sagde:
Gipsbruk og husfix behøver jo ikke være så dyre heller:
[link]
[link]
Point der! Det som jeg anser adskiller dyre fra billigere produkter - Som fx gipsbruk er dels kornstørrelsen og den konsistens, der opnås.
Har prøvet en del "billige" produkter, og det ender ofte med, at i hvert fald jeg bliver gal og vender tilbage til kendte leverandører. Forsøgte for eksempel at bredspartle en gang med BilTema spartel - Jah... :banghead:

slacker sagde:
Gipsbruk - Gypsum eller Finjas... Får du jo 25 kilo for lige over 300 kroner.. Listen burde du med lethed kunne sætte fast med et par striber konstruktionslim og nogle nåle.

Ids du kravle ud til Älvsjö/Fruängen så har jeg en halv sæk i bilen du kan få! Jeg smider også en sjat primer med, hvis det er som du siger, at det bare smuldre.
Tak som fan men sidder hjemme med sygt barn!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.