S
Ja som overskriften, hvordan opbevarer man bedst en åbnet patron PL800?
 
Sæt på beskyttelseshjelmen, der følger med. Alle tubers indhold ældes, så der plejer at være en bedst-før-dato.
Derefter trykker jeg det første ud og smider ud ved næste anvendelsestidspunkt, evt. må du skrue pipen af og rengøre den, for det plejer at hærde, eller også skaffer du ekstra piper.
Jeg regner med, at næste gang jeg har brug for lim, fugemasse, etc., kan den være ubrugelig.
 
S
A AndersS sagde:
Sæt på beskyttelseshætten der følger med. Indholdet i alle tuber ældes, så der plejer at være en bedst-før-dato.
Derefter trykker jeg det første ud og kaster det ved næste brug, eventuelt må du skrue tuden af og rengøre den, for det plejer at hærde eller så skaffer du ekstra tuder.
Jeg regner koldt med, at næste gang jeg har brug for lim, fugemasse, etc., kan den være ubrugelig.
Fulgte ikke med nogen beskyttelseshætte.

0082854_tremco-pl-800-kraftlim-high-tac-310ml_550.jpeg
 
Linda plastfolie fra køkkenet rundt åbningen og sikr med gummibånd.
Eller klip en finger fra en latexhandske af og sikr med gummibånd.
 
S
Tak for tipsene. En ballong kan man jo tage. :)
 
Det er nok med almindelig tape at dreje et par omgange af, mere besværligt end det er det ikke;)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.