Sæt på beskyttelseshjelmen, der følger med. Alle tubers indhold ældes, så der plejer at være en bedst-før-dato.
Derefter trykker jeg det første ud og smider ud ved næste anvendelsestidspunkt, evt. må du skrue pipen af og rengøre den, for det plejer at hærde, eller også skaffer du ekstra piper.
Jeg regner med, at næste gang jeg har brug for lim, fugemasse, etc., kan den være ubrugelig.
Derefter trykker jeg det første ud og smider ud ved næste anvendelsestidspunkt, evt. må du skrue pipen af og rengøre den, for det plejer at hærde, eller også skaffer du ekstra piper.
Jeg regner med, at næste gang jeg har brug for lim, fugemasse, etc., kan den være ubrugelig.
Fulgte ikke med nogen beskyttelseshætte.A AndersS sagde:Sæt på beskyttelseshætten der følger med. Indholdet i alle tuber ældes, så der plejer at være en bedst-før-dato.
Derefter trykker jeg det første ud og kaster det ved næste brug, eventuelt må du skrue tuden af og rengøre den, for det plejer at hærde eller så skaffer du ekstra tuder.
Jeg regner koldt med, at næste gang jeg har brug for lim, fugemasse, etc., kan den være ubrugelig.
Medlem
· Blekinge
· 12 227 indlæg
Linda plastfolie fra køkkenet rundt åbningen og sikr med gummibånd.
Eller klip en finger fra en latexhandske af og sikr med gummibånd.
Eller klip en finger fra en latexhandske af og sikr med gummibånd.
Klik her for at svare