Hej (og hjælp?!)
Jeg har købt et hus bygget i 1969, som jeg tror har et originalt plastgulv fra dengang det blev bygget, som jeg nu er begyndt at rive op.
Jeg indså midt i rivingen, at det kan indeholde asbest, men jeg er for dårlig til sådan noget her!
Jeg ved, at man kan aflevere prøver, men tænkte at høre, om der er nogen her, der allerede nu kan se, om der er risiko for asbest?
For at forklare materialet er det lurvet, vævet væv, når man river det op, og plastgulvet er lidt hårdt, da det er gammelt. Lugter gammelt men ikke muggen.
Taknemmelig for hjælp!!
Mvh Lovisa
Jeg har købt et hus bygget i 1969, som jeg tror har et originalt plastgulv fra dengang det blev bygget, som jeg nu er begyndt at rive op.
Jeg indså midt i rivingen, at det kan indeholde asbest, men jeg er for dårlig til sådan noget her!
Jeg ved, at man kan aflevere prøver, men tænkte at høre, om der er nogen her, der allerede nu kan se, om der er risiko for asbest?
For at forklare materialet er det lurvet, vævet væv, når man river det op, og plastgulvet er lidt hårdt, da det er gammelt. Lugter gammelt men ikke muggen.
Taknemmelig for hjælp!!
Mvh Lovisa
Ligner jutevæv.V visalovisa sagde:Hej (og hjælp?!)
Jeg har købt et hus bygget i 1969, som jeg tror har et originalt plastgulv fra da det blev bygget, som jeg nu er begyndt at rive op.
Jeg indså midt i nedrivningen, at det kan indeholde asbest, men jeg er for dårlig til sådan noget!
Jeg ved, at man kan aflevere prøver, men tænkte om der er nogen her, der allerede nu kan se, om der er risiko for asbest?
For at beskrive materialet er det lurvet, vævet når man river det op, og plastgulvet er lidt hårdt, da det er gammelt. Lugter gammelt men ikke skimmel.
Taknemmelig for hjælp!!
Venlig hilsen Lovisa
Fik du svar fra prøven?V visalovisa sagde:Hej (og hjælp?!)
Jeg har købt et hus bygget i 1969, som jeg tror indeholder en original plastmåtte fra da det blev bygget, som jeg nu er begyndt at rive op.
Jeg indså midt i rivingen, at den kan indeholde asbest, men jeg er ikke god til sådan noget!
Jeg ved, at man kan aflevere prøver, men tænkte om der er nogen her, der allerede nu kan se, om der er risiko for asbest?
For at forklare materialet er det lurvet, vævet væv når man river op, og plastmåtten er lidt hård da den er gammel. Lugter gammelt men ikke skimmel.
Taknemmelig for hjælp!!
Venlig hilsen Lovisa
Klik her for at svare