Hej, da vi for to år siden byggede til vores sommerhus, så faldt vi for Sundolitt KUB, som vi byggede vores attefallstillbygning med. Det var utroligt nemt og enkelt, vi opførte hele tilbygningen på en weekend, støbte væggene en uge senere, samme dag lagde vi taget og tagpappen og havde et tæt hus. I eftertid burde jeg have indhentet støbningen fra nogen, der kunne det, det var ikke passende at gøre selv med svigerfar og en betonpumpelastbil.
Nu er vi begyndt at lege med tanken om en tilbygning til, og så tror jeg, at vi vil bruge det samme system igen, men den tilbygning skulle have større glaspartier (i det mindste 3 m) er det overhovedet muligt for en gør-det-selver at få samlet armering med mere til en sådan konstruktion?