Jeg støbte en ny plade i en del af laden for 7-8 år siden. Det var foran laden i en skråning og fyldte rummet med ca. 10 cm makadam på en gammel plade og støbte ovenpå det. Den gamle plade var meget hård/armeret, men problemet var, at der ofte stod vand på den.

Nu er vandet væk, og rummet er tørt. Jeg har fx haft nogle træregler liggende på pladen (uopvarmet) i 6 år, og der er ikke et spor af skimmel eller lignende under reglerne. MEN med det sagt tror jeg absolut ikke, at den er bevaltør.... ved skybrud kan man se tendenser til, at der kommer lidt fugt langs ladens kant, men det tørrer hurtigt bort, som det er nu.

Nu vil jeg lave en flot garageplade ud af den, og helst ville jeg have et hvidt/lysegråt epoxygulv, men er bange for, at det ikke er så godt, da jeg ikke lagde noget tæt under... hvad ved jeg... så hvad har jeg for alternativer?

Hvis førstevalget altså er et hvidt/gråt tæt epoxygulv, findes der da et forstående system, som er stærkt og "tæt", men som ånder fx?

At bare slibe pladen og olie/imprægnere er selvfølgelig en løsning, men jeg ville helst have hvid.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.