Jeg har egentlig købt 84 gipsplader, hvor jeg havde planlagt også at kunne færdiggøre vægge og loft i det kommende bryggers. (grunden til at jeg nævnte antallet er for let humoristisk at chokere alle, da jeg har talt så anti-gips i tidligere spørgsmål) 
Men, nu slog det mig, at gipsen måske ikke er egnet til bryggerset, selvom væggene vil blive vævet. Loftet har jeg ikke tænkt længere at lægge gips på, så stoppede jeg med at planlægge yderligere...
Bør jeg købe anden gips til dette bryggers mon?
Beskytter ikke væv og vådrumsmaling loft og væg?
Men, nu slog det mig, at gipsen måske ikke er egnet til bryggerset, selvom væggene vil blive vævet. Loftet har jeg ikke tænkt længere at lægge gips på, så stoppede jeg med at planlægge yderligere...
Bør jeg købe anden gips til dette bryggers mon?
Beskytter ikke væv og vådrumsmaling loft og væg?
Senest redigeret:
Det går fint at bruge almindelig gips i et almindeligt bryggers. Der er desuden ingen krav om, at du skal bruge vådrumsfarve på væggene eller i loftet.Yrrol sagde:Jeg har egentlig købt hjem 84 gipsplader, hvor jeg havde planlagt at kunne færdiggøre vægge og loft i kommende bryggers. (hvorfor jeg nævnte antallet er for letfærdigt at chokere alle, da jeg har talt så anti-gips i tidligere spørgsmål)
Men, nu slog det mig, at gipsen måske ikke er egnet til bryggers, selvom væggene vil blive vævet. Loftet har jeg ikke tænkt længere end at smide gips på, så sluttede jeg med at planlægge mere...
Bør jeg købe andre gips til dette bryggers mon tro?
Beskytter ikke væv og vådrumsfarve loft og vægge?
ved ikke om jeg har ret nu, men sidst jeg læste regelsættet så tror jeg ikke at det med 5cm gjaldt et vaskerum...gælder ikke det hvis man har en vandvarmer á X liter og så skal volumen på varmeren regnes ud på kvadratmeterarealet i rummet så hvis den springer læk skal det være "tæt" op til det niveau på væggen altså kan det være højere end 5cm hvis man har et lille rum...men i et almindeligt vaskerum med vaskemaskine eksisterer det krav ikke...men jeg kan tage fejl der
...
Dog så fungerer gips og vådmaling yderst fremragende så dine plader bliver som støbt!!!
/
M

Dog så fungerer gips og vådmaling yderst fremragende så dine plader bliver som støbt!!!
/
M
Klik her for at svare