Hej! Vi skal om nogle uger montere perlespor, lister mm. Ubehandlet fyrretræ. Vi har nu lagt det i et rum med indendørsklima, lidt hævet fra gulvet samt med vægt ovenpå (flisepakker). Tror I, at træet vil akklimatisere sig på en OK måde i denne konstellation, eller bør vi lægge dem mere adskilt med større luftspalte, så luften cirkulerer bedre?
 
  • Stabler af ubehandlet fyrretræ med pakkasser ovenpå i et rum med indendørsklima, hvor de står let hævet fra gulvet for at akklimatisere sig.
  • Stablede ubehandlede fyrrebrædder med kasser ovenpå til vægt i rum under renovering, brugt til acclimatisering før montering.
E
P pontonjär sagde:
Hej! Vi skal om nogle uger montere perlespor, lister mm. Ubehandlet fyrretræ. Vi har nu lagt det i et rum med indendørsklima, lidt hævet fra gulvet samt med vægt ovenpå (flisepakker). Tror I, at træet vil akklimatisere sig på en OK måde i denne konstellation, eller bør vi lægge dem mere fra hinanden med større luftspalte, så luften cirkulerer bedre?
Jeg tror, det bliver fint. Vi taler jo UGER.
 
Skal tilføjes, at perlesponten var opbevaret udendørs i løbet af sommeren i plastikpakker hos snedkerværkstedet. Listerne var opbevaret indendørs.
 
E
P pontonjär sagde:
Skal tilføjes at perlesponten blev opbevaret udendørs over sommeren i plastikpakker hos snedkerværkstedet. Listerne blev opbevaret indendørs.
Træ et levende materia.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.