Hej! Vi skal om nogle uger montere perlespor, lister mm. Ubehandlet fyrretræ. Vi har nu lagt det i et rum med indendørsklima, lidt hævet fra gulvet samt med vægt ovenpå (flisepakker). Tror I, at træet vil akklimatisere sig på en OK måde i denne konstellation, eller bør vi lægge dem mere adskilt med større luftspalte, så luften cirkulerer bedre?
Jeg tror, det bliver fint. Vi taler jo UGER.P pontonjär sagde:Hej! Vi skal om nogle uger montere perlespor, lister mm. Ubehandlet fyrretræ. Vi har nu lagt det i et rum med indendørsklima, lidt hævet fra gulvet samt med vægt ovenpå (flisepakker). Tror I, at træet vil akklimatisere sig på en OK måde i denne konstellation, eller bør vi lægge dem mere fra hinanden med større luftspalte, så luften cirkulerer bedre?
Klik her for at svare

