Hej!
Jeg læser byggeteknik på Uppsala universitet. Nu er det mit sidste semester, og jeg skal skrive mit speciale. Specialet skal handle om minimering af brændbart materiale på byggepladsen. Vi skal sammenligne to projekter og lave beregninger, der skal vise, hvordan virksomheden kan spare penge og også påvirke miljøet gennem korrekt sortering af brændbart affald. Det, jeg ikke ved, er, hvordan jeg skal lave mine beregninger på brændbart affald. Hvis nogen erfaren her kan hjælpe mig eller give forslag til, hvordan jeg kan beregne brændbart affald fra byggerester.
Venlig hilsen
Amin Adel

Claes Sörmland
Amin_96 Amin_96 sagde:
Hej!
Jeg læser byggeteknik på Uppsala universitet. Nu er det mit sidste semester og jeg skal skrive mit speciale. Specialet skal handle om minimering af brændbart materiale på byggeriet. Vi skal sammenligne to projekter og udarbejde beregninger, der skal præsentere, hvordan virksomheden kan spare penge og også påvirke miljøet gennem korrekt sortering af brændbart affald. Det jeg ikke ved, er, hvordan jeg skal foretage mine beregninger på brændbart affald. Hvis nogen erfaren her kan hjælpe mig eller give forslag til, hvordan jeg kan beregne brændbart affald fra byggespille.
Mvh
Amin Adel
Ring til et firma, der sorterer byggeaffald, så kan du nok finde tal og erfaringer der.

• Synes
Amin_96
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland sagde:
Ring en firma som sorterer byggeaffald så kan du nok finde tal og erfaringer der.
Tak for dit forslag, værdsætter det virkelig!

Amin_96 Amin_96 sagde:
Tak for dit forslag, værdsætter det virkelig!
Godt tip tak! :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.